piątek, 25 stycznia 2013

Gościnna Projektantka i jej inspiracja.

Dziś w Craft- Szafie mamy zaszczyt gościć pierwszą utalentowaną projektantkę, którą jest...



Zatem oddajemy głos Monice.

Witam 
Serdecznie dziękuję za zaproszenie ekipie Craft –Szafy , jest mi niezwykle miło gościć na tym blogu jako Gościnna Projektantka. 
Mam na imię Monika, prowadzę bloga na którego serdecznie zapraszam KLIK NA BLOG MONIKI :-).
Moja przygoda ze scrapowaniem zaczęła się ok. 2 lata temu. Nie mam na razie ulubionej techniki wykonywania prac, lubię wymyślać coś z niczego i ciągle próbuje czegoś nowego ;).
To co tworzę sprawia mi ogromną przyjemność, a jest tym większa kiedy i inni się cieszą razem ze mną. To chyba jest najprzyjemniejsze w tym wszystkim… móc sprawiać radość innym swoją pracą.
Moje ulubione prace :




A oto co nasza Gościnna Projektantka przygotowała dla Was jako inspirację do naszego WYZWANIA, na które serdecznie zapraszamy.


Banerek dla Ciebie:


Na koniec przypominamy o trwającym u nas CANDY!!!
Zapraszamy!

1 komentarz: