wtorek, 12 lutego 2013

Gościnna Projektantka i jej inspiracja

Witajcie drodzy!
Dziś czas na naszą kolejną Gościnną Projektantkę, którą jest:



Jest mi niezmiernie miło, że mogę zagościć w Craft-szafie. A tym, którzy mnie jeszcze nie znają powiem ( a raczej napisze) kilka słów o sobie.  Aktualnie jestem mamą wychowującą półtoraroczną dziewczynkę, więc znalazłam czas na poświęcenie się nie tylko jej ale i tworzeniu. Najlepsze jest łączenie obu pasji razem, więc wiele rzeczy powstaje właśnie dla niej. Ostatnio moją dewizą stało się hasło " to co niemożliwe załatwiam od ręki na cuda trzeba troszeczkę poczekać".  Ciężko  jednak mi się skupić na czymś jednym. Podziwiam dziewczyny które się specjalizują w jednym konkretnym temacie i robią to fantastycznie. Ja jestem taki "człowiek orkiestra" wiele umiem i nigdy nie wiem, co jest najlepsze, począwszy od papierowych prac (kartki, albumy) poprzez włóczki (szydełko, druty) , biżuterię (haft koralikowy), szycie a kończąc na malowaniu (nie tylko ścian). Choć jest jeszcze kilka rzeczy, których nie próbowałam.  Najgorsze jest jednak to, że mając pomysł musi nabrać on mocy prawnej nim doczeka się realizacji, choć wszystkie potrzebne rzeczy spokojnie leżą już na półkach i czekają aby je wykorzystać. Szkoda tylko, że miejsca mam tak mało na przechowywanie. Uwielbiam niecodzienne przedmioty, nie znoszę rutyny i szarości więc to co robię, to co noszę i to co mnie otacza musi mieć to "coś" co powoduje, że się wyróżnia. A co to może być jak nie rzeczy zrobione specjalnie i jedyne w swoim rodzaju?  
... o matulu ale się rozpisałam. 

Kilka moich ulubionych prac z każdej z dziedzin....

szydełkowy kocyk

ocieplacze na kubeczki

pamiętnik

krynolina- inspiracja do aktualnego wyzwania

zaproszenie na chrzest


broszka

Oto banerek dla Ciebie:

Zapraszamy także na aktualne #3 WYZWANIE
DT Craft-Szafy :-)

1 komentarz: