poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wyzwanie #16 "Coś małego i różowego"

Witajcie!

Czas na moje nowe wyzwanie, w którym połączyłam coś, co bardzo lubię (czyli małe formy w scrapbookingu) oraz coś, co lubię...hmmm... mniej, czyli kolor różowy.

Postanowiłam zmusić siebie, a przy okazji Was (tak, wiem, że niektórych wcale nie trzeba zmuszać, już zacieracie rączki) do zrobienia czegoś różowego.
Chciałabym, żeby był to główny kolor pracy, można dodać trochę innych kolorów, ale ma dominować róż. Oprócz tego obowiązuje mała forma- mini album, ATC, mini notes (max 10x10 cm). Można także zamieszczać prace biżu, decoupage...

siwka czyli ja
stworzyłam mini książeczka 5,5 cm x 3,5 cm



Pinezka
ATC (6,5 cm x 9 cm) z Panią, która widzi wszystko w różowych barwach

Margot
Małe ( 7cm x 7cm ) wariacje urodzinowe na podobraziu


ScrapMan
Powrócił do dawnych form i wykonał ATC z manekinem


Tym razem bawimy się ze sklepem ScrapAndMe, który sponsoruje dzisiejsze wyzwanie.


Przypominamy także o zasadach wyzwań, które nadal wszystkich obowiązują.
Życzymy wszystkim powodzenia!!!
Pozdrawiam siwka i DT Craft-Szafy.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemne wyzwanie :)) Pinezkowa jak zwykle czad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Czy praca może być uszyta z materiałów? Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyzwanie, piękne inspiracje :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń