poniedziałek, 18 sierpnia 2014

WYZWANIE#42 - TABLICA INSPIRACJI / Challenge#42 - MOOD BOARD

Zapraszamy do naszego, nowego wyzwania !  Chcielibyśmy podziękować Wszystkim, którzy uczestniczyli w ostatnim wyzwaniu #41

Welcome to a new Craft Szafa challenge! 
We would like to thank everyone who participated last challenge#41.






Nowe wyzwanie#42 to: TABLICA INSPIRACJI
Stwórz projekt inspirując się naszą paletą wzorów i kolorów! Możesz zinterpretować tablicę inspiracyjną w dowolny sposób, użyć jednego obrazka, wielu lub wszystkich, a może kolorów...
This new challenge#42 is titled: MOOD BOARD  
Make a new project using our mood board! Feel free to interpret the mood board in any way you like, using one image, several of them, all of them or using any colors...



Mamy nadzieję, że zainspirujemy Ciebie pięknymi projektami naszego DT. 
We hope to get you inspire with the beautiful projects of our DT.





Anna Rogalska
Zainspirowałam się bielą shabby, kolorem błekitu oraz różem, sukienkami na błękitnym niebie, książkami oraz kwiatami róż. 
Inspired by the shabby white, blue and pink colors, dresses on the blue sky, books and flowers of roses.






Zainspirowałam się postarzeniami, kwiatami, kolorami: różem, błękitem oraz beżem.
Inspired by the shabby, flowers, colours: pink, blue and ecru.




Zainspirowałam się kwiatami róż, pudrowym różem, delikatnością i powiewem wiatru na zdjęciu z sukienkami
Inpired by flowers of roses, pink, ligtness and breeze on the photo with dresses.




Zainspirowałam się pięknymi różami, książkami i błękitem nieba.
Inpired by beautiful roses, books and the blue sky.


Kiedy zobaczyłam powyższą tablicę inspiracji od razu skojarzyła mi się ona ze zdjęciami mojej córki.
Są róże, dużo różu, szarości oraz błękitu. Jest też tiul, który kojarzy mi się z lekkością i powiewem wiatru, są też koronki i gesso czyli takie moje shabby.

Our mood board reminds me of pictures of my daugter. There are a lot of roses, pink, grey and blue. There is a tulle which associates with lightness and breeze. In my work there are a lace, gesso -my kind of shabby.




Jagodzianka

Zainspirowałam się różami, kształtem serca - symbolem miłości oraz różem..
Inspired by roses, a  heart shape -  symbol of love and pink.

zosiurkowa muma

a mnie zainspirował romantyczny róż, piękne róże i delikatny tiul sukienki na wietrze :)

------------------------------------------------------------ 
Wyzwanie potrwa do 31 sierpnia
Zwycięskie prace pojawią się na tym blogu 7 września i otrzymają odznaki Craft Szafy.
Zwycięzca zostanie zaproszony do nas jako gościnny projektant!  

This challenge will run until 31th August.
Winning entries will be shown on this blog on September 7th and will receive a Craft Szafa badges.
The winner for this challenge will win a guest designer spot here at Craft Szafa.

Dziękujemy za odwiedziny i wspólną zabawę z Craft Szafą.
Thanks so much for stopping by and playing along with Craft Szafa.

------------------------------------------------------------ 
Miłej zabawy! / Have Fun!
Wyzwanie#35 / Challenge#35

Umieść swoją pracę na blogu lub w internetowej galerii i dodaj ją za pomocą narzędzia inlinkz umieszczonego poniżej. Poinformuj swoich czytelników, że stworzyłeś kreację na wyzwanie Craft Szafa. Nie zapomnij o linku do naszego bloga, dzięki czemu więcej osób może przyłączyć się do zabawy!

Post your creation on your blog or an online gallery and link it here with the inlinkz widget below. Tell your readers that you've created your project for the challenge in the Craft Szafa Challenges. Don't forget to link back to our blog so more people can join in the fun!





14 komentarzy:

  1. Żabka pojawi się późnym popołudniem. Zapraszamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny świetne inspiracje, WOW!!:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Projekt" oznacza dowolną pracę, niekoniecznie kartkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dokładnie tak, nie musi to być kartka, ma jedynie nawiązywać do zdjęcia, czy kolorem, czy elementami, może też zawierać fragment zdjęcia ... :)
      Miłej pracy. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Boże ten czas tak ucieka, a ja jak zawsze spóźniona...temat jak dla mnie w sam raz, bo kocham wszystko co różane, tylko czy zdążę, przy moim trybie życia:)
    Buziaki Aga z Różanej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam dodać pracę, ale nie widzę żabki :( Nie ma jeszcze, czy to u mnie coś nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie dowidzę, bo nie dostrzegłam żabki!
    Zgłaszam swoja kartkę: http://epokapapierowa.blogspot.com/2014/08/vintage-telegram.html

    OdpowiedzUsuń
  7. żabka już jest, oczywiście praca zgłoszona wcześniej w komentarzu również bierze udział w wyzwaniu:) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłosiłam swoją pracę - jest to różowa karteczka z tego postu: http://vertigo-art.blogspot.com/2014/08/siostry-trojaczki-i-skrzynka-na-wino.html Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super... już odwiedziłyśmy Twojego bloga:)
      Dzięki za przyłączenie się do naszej zabawy:)

      Usuń
  9. I moja propozycja jest tutaj- załączam link, bo coś mi żabka "muliła" i miałam problem z dodaniem pracy.
    http://kleksowy.blogspot.com/2014/08/a-dzisiaj-bedziedelikatnie-i-elegancko.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za wszystkie dodane prace!!!!

    OdpowiedzUsuń