środa, 15 października 2014

Witamy nową projektantkę

Witam serdecznie, miło mi oznajmić, że do naszego zepołu dołącza utalentowana i sympatyczna osoba... 


Adziamar, czyli Agata :)

Oto kilka słów od Agaty:)


"Nazywam się Agata Seńko. Mój nick to adziamar. Mieszkam w Koszalinie, 

rzut beretem od Morza Bałtyckiego.
Nie lubię pisać o sobie, ale wiem, że czasem trzeba ujawnić parę informacji.
Scrapbooking poznałam przez przypadek. Szukałam na allegro pistoletu na 
gorący klej i natrafiłam na skrapki. Ponieważ mnie zaciekawiła ta nazwa 
zajrzałam do tego działu i załapałam bakcyla. Znalazłam wiele blogów 
przedstawiających wspaniałe prace wspaniałych osób i stwierdziłam, że ja 
też chcę to robić. Jak oglądam pierwsze zdjęcia moich pierwszych prac - 
to określę to jako poziom przedszkolny. Obecne moje prace są nieco 
lepsze, ale jeszcze daleka droga przede mną i wiele nowych technik do 
odkrycia.
Czy mam jakiś styl - nie, robię prace klasyczne i proste, ale i takie 
gdzie jest dużo bałaganu i poplatanych nitek, pochlapanych tuszem lub 
farbkami.
Niestety nie mam tyle czasu ile bym chciała poświęcać tej pasji. 
Scrapbooking wciskam między pracę a obowiązki domowe.
To co najbardziej mnie cieszy w papierowm tworzeniu to to morze 
możliwości jakie mam jeszcze do odkrycia.
Dziękuję za szansę tworzenia w tak wspaniałym gronie zespołu Craft Szafy"


Agata przygotowała również  dla Was dodatkową inspirację do nazego aktualnego wyzwania


ZMIENIAMY UBRANIA W SZAFIE







Witamy serdecznie jeszcze raz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz