niedziela, 22 marca 2015

Pożegnanie

Witam serdecznie w niedzielne południe...
Niestety nie zaprosimy Was kochani na kolejne wyzwanie. Nadszedł taki moment w którym w kilku powodów musimy zawiesić działanie Craft-Szafy.

Blog działał od ponad dwóch lat. W tym czasie poznaliśmy ogrom utalentowanych, wyjątkowych osób. Dziękujęmy za wszystkie stworzone na nasze wyzwania prace, za to, że byliście  tu z nami przez cały czas. Dziękujęmy wszystkim sponsorom, którzy zawsze chętnie wspomagali nas i fundowali nagrody w wyzwaniach.

Decyzja nie należała do łatwych, jednak mówi się że czasem trzeba zamknąć drzwi, by móc otworzyć okno. Być może za jakiś czas znów się spotkamy. W nowym składzie? W nowej, zupełnie odmienionej formie?? Tego jeszcze nie wiadomo.
Na pożegnanie przygotowałyśmy jeszcze jedną pracę i kilka słów od siebie:

MartaDe 

Moi drodzi, bardzo dziękuję, za to, że byliście z nami przez ten czas i zgłaszaliście wspaniałe prace. Kiedy zakładaliśmy z Scrapmanem Craft-Szafę, nie przypuszczealiśmy, że blog utrzyma się tak długo i przyciągnie aż tylu uczestników. Dla mnie osobiście współtworzenie tego zespołu to była możliwość naprawdę dużego rozwoju, nie tylko twórczego. Poznałam tu wyjątkowych ludzi, nie tylko dla scrapowania :)
 Najbardziej jednak chciałąm podziękować moim wspaniałym dziewczynom z zespołu. Nie zawsze było kolorowo, ale razem udawało się wszystko :) Dziękuję za wszystkie prace inspiracyjne i kursy, jakie tu powstały . To dzięki Waszej pomocy i zaangażowaniu blog istniał tak długo. Cieszę się, że mogłam tworzyć ten zespół właśnie z Wami.





Choć nie dane mi było zbyt długo inspirować na blogu Craft Szafy to z rozrzewnieniem 
będę wspominać ten czas, osoby, które dane mi było poznać oraz wspaniałe prace, 
jakie były zgłaszane na nasze wyzwania. 
Cytatami na mojej kartce chciałam wyrazić to co czuję.



Bajjka

Baaaaardzo dziękuję wszystkim fanom Craft Szafy za wspólną zabawę i Wasze fantastyczne prace. Cieszę się ogromnie, bo mogłam poznać wiele cudownych i uzdolnionych osób.
Dla Was wszystkich ode mnie dziękczynna karteczka :)


MargoLa

Moja przygoda z Craft Szafą była dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Poznałam tu mnóstwo świetnych osób, odwiedziłam wiele nieznanych mi miejsc. Wasze prace były dla mnie często inspiracją. Tu zaczęła się moja prawdziwa przygoda z cardmakingiem i filcem i żal opuszczać to miejsce. Niestety coś musi się zakończyć, by mogło zacząć się coś innego. Ode mnie zatem na pożegnanie bukiet wiosennych tulipanów.
Dziękuję, że byliście i jesteście, bo na pewno nie raz jeszcze odwiedzę Wasze blogi :)


zosiurkowa muma
bardzo, bardzo dziękuję dziewczynom z Craft Szafy za to, że zaprosiły mnie do siebie i pozwoliły współtworzyć to wyjątkowe miejsce :) -> wykazując przy tym  wyjątkową wyrozumiałość ;)
ale przede wszystkim dziękuję Wam - uczestnikom naszych wyzwań i życzę wszystkim nadal owocnego craftowania!



Przygoda z Craft Szafą była dla mnie przyjemnością i możliwością poznania
wspaniałych osób. Dziękuję Wam za ten wspólnie spędzony kreatywny czas.
Mam nadzieję, że dane nam będzie spotkać się jeszcze
nie tylko w tym wirtualnym świecie.
Wam, wszystkim craftomaniakom, zaglądającym do szafy,
dziękuję tym oto tagiem :)



Do zobaczenia w witrualnym i realnym ;) świecie scrapowym!!

Zespół Craft-Szafy. 

23 komentarze:

  1. :( ale szkoda, choć przyznam, że czułam w kościach, przez tak długi czas nie było nowych wyzwań... wielkie dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda może jednak gdzieś kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoda -tym bardziej ,że dopiero niedawno odkryłam Craft Szafę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślcie o innej Craft Szafie. O podobnym blogu wyzwaniowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous products. Especially I like the diversity and colourfulness.

    Marjeta

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous products. Especially I like the diversity and colourfulness.

    Marjeta

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, ten temat jest cięzki do realizacji bo i nie jestesmy do konca zrozumiani i doceniani. Sami siebie podnosimy często na duchu chwaląc łasne przace. No cóż pozdrawiam i żegnam.

    OdpowiedzUsuń
  8. شركة تنظيف سجاد بالرياض
    تقدم شركتنا افضل الخدمات المنزلية علي الاطلاق حيث انها تقدم خدمات التنظيف المتكاملة مثل تنظيف المنازل والبيوت والفلل والقصور وتنظيف الموكيت وتنظيف الكنب وتنظيف الستائر وغير من العمل النظافة يمكنك زيارة موقعنا لانها هي الافضل علي الاطلاق حيث انها توفر كل الخدمات التاليه:-ارخص شركة تنظيف منازل بالرياض
    شركة تنظيف ستائربالرياض
    شركة غسيل كنب بالرياض
    شركة تنظيف مكيفات بالرياض
    شركة نقل اثاث بالرياض

    OdpowiedzUsuń
  9. هوم کا یک مجموعه ارائه دهنده خدمات سلامت از جمله پرستاری، پزشکی و خدمات توانبخشی در منزل و محل شما است. هوم کا کادر مجرب مراقبت و درمانی خود را بسته به نوع درخواست به شما تخصیص می دهد. تنها با یک تماس و یا با چند کلیک می توانید از مشاوره و خدمات هوم کا استفاده کنید.
    پتوانبخشی سالمند
    خانه سالمندان

    OdpowiedzUsuń