poniedziałek, 1 lipca 2013

Gościnna Projektantka w Lipcu

Dzień dobry wakacyjnie!
Dziś poniedziałek, więc zapraszam na kolejne spotkanie z Gościnną Projektantką.
W tym miesiącu gościmy... 



Oto co powiedziała nam o sobie:)

"1. Opowiedz nam kilka słów o sobie. 

Bałaganiara nie porzucająca nadziei na idealnie zorganizowaną przestrzeń. Bzik na punkcie mediów i koralików. Sroka.



2. Skąd zrodził się pomysł na takie hobby?

Wiosną 2008 roku trafiłam na nieznane mi słowo "scrapbooking", wpisałam je w wyszukiwarkę, spodobało mi się i... tak już zostało ;) Wtedy interesowałam się fotografią (o matko, kto się w pewnym momencie nie interesował?), najpierw latałam z "małpką", później lustrzanką, w każdym razie coś tam kombinowałam. Zdjęcia leżały wywołane, a że zawsze lubiłam coś mazać, malować, rysować, to zaczęłam je scrapować. Zdjęcia łączyłam z moimi wierszami (;))  ew. tekstami ulubionych piosenek i tak powstałe strony umieszczałam w "ArtAlbumie" (tak nazwałam tę serię, w rzeczywistości wszystkie prace trzymam w kartonach).
Pierwszy z ArtAlbumowych scrapów
(jeden ze skrawków to ukryty tag z wierszem, a widoczny tekst to Muse "Hysteria")




O ile fotografie jako takie mi wychodziły, to wtedy kompletnie nie znałam się na fotografowaniu prac, dlatego te wyglądają tak, jak wyglądają.



3. Jaki jest Twój ulubiony styl/technika? Opowiedz nam o niej.

No przecież, że mixedmedia ;) Lubię sobie ubabrać pazurki tymi wszystkimi mediami... Najbardziej w mixedmedia lubię to, że prace staja się bardziej "moje". Nie ma już kupionego papieru, jest papier przerobiony po mojemu. Lubię wbijać gwoździe, podgrzewać i spalać, nakładać masę warstw i odcieni...




4. Pokaż nam swoje ulubione prace i dlaczego właśnie te wybrałaś?

Ostatnio były to Fly away with me oraz Warm summer nights za "mediowość", kolory oraz frajdę podczas tworzenia.
 
Ze starszych Demony, Get out of my head, Składam się..., Miliony końców Świata, W morzu nieświadomości i wszystkie inne, których nie mogę wyjaśnić słowami. Te są mi najbliższe.
     






5. Jakie są twoje marzenia craftowe/scrapowe?

Rozwój 3rd Eye i dostanie się do paru szczególnych DT:)



6. Czym zajmujesz się, kiedy nie scrapujesz/craftujesz? 

Jakie inne zainteresowania? Nie ma na to czasu (albo porządnej organizacji;) Bardzo lubię (ale rzadko sie zajmuję) tworzeniem lalek artystycznych, customowaniem (przerabianiem) lalek kupnych, biżuterią (szczególnie beading czyli koralikowanie). Bardzo tęsknię za sesjami fotograficznymi z charakteryzowaniem modela. Mam parę pomysłów ale głupio mi zawracać ludziom głowę.

Poniżej stworzone przeze mnie od podstaw lalki: Weronika oraz Oczko, przerobiona (jeszcze nieskończona) lalka Monster High oraz bransoleta z (również moją) grafiką pod kaboszonem:
 

Dziękuję za zaproszenie mnie na waszego bloga! Bardzo mi miło :)"

Karolina przygotowała dla Was również inspirację do naszego aktualnego 


#13 wyzwania z paletą kolorystyczną




Oto jej fantastyczna interpretacja!



Dziękuję Dryszko w imieniu zespołu Craft Szafy,
MartaMiśkowa

3 komentarze:

  1. Cudnie oglądać tyle pięknych Dryszkowych prac zebranych w esencję Jej stylu! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne prace, fantastyczny wywiad!

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaał! miło się czyta, jeszcze milej ogląda, a najmilej, to ja bym sobie pomacała to i owo z Twoich prac ;)

    OdpowiedzUsuń