poniedziałek, 17 czerwca 2013

Prosty sposób na...ażurowe rameczki

Witam i zapraszam na kolejny odcinek z serii PROSTY SPOSÓB NA....





Dzisiaj pokażę Wam jak można stworzyć piękne ażurowe rameczki i w ten sposób tchnąć nowe życie w wasze wykrojniki oraz uzyskać fajny efekt, który nada oryginalnego charakteru waszej pracy :)
Do wykonania takiej rameczki potrzebne nam będą:



  • wykrojnik jakiejkolwiek ramki ( jeśli nie macie wykrojnika można ramkę wyciąć nożykiem)- ja wybrałam serduszko,
  • wykrojnik ażurowy...może to być ramka lub jakiś inny element dekoracyjny...na tyle duży aby wypełnić ramkę ( jeśli nie macie wykrojnika można wykorzystać ręczną wycinankę lub paseczki wycięte nożyczkami...polecam nożyczki do wycinania wzorków...często korzystam też z niszczarki do papieru ) - użyłam ażurowej ramki cheery lynn ( środkowa )
  • nożyczki
  • klej - u mnie magic.


Jeśli już mamy wycięte elementy nakładamy klej wokół ramki


Następnie przyklejamy ażurowy element dekoracyjny


Jak klej troszkę podeschnie przycinamy ażurową dekorację odpowiednio do ramki


W ten sposób otrzymamy całkiem nową  ażurową ramkę


Możemy w ten sposób łączyć różne wycinanki i te wykrojnikowe, i ręczne aby uzyskać coś innego...czego nie można kupić  :)
A tutaj na gotowo karteczka z moim całkiem nowym serduchem



Prawda, że fajny i oryginalny efekt ?? i jaki prosty w wykonaniu :) jeśli skorzystacie z mojego SPOSOBU NA podlinkujcie swoje prace w komentarzu...chętnie obejrzę :)

Pamiętajcie o trwającym wyzwaniu ALE CYRK - zapraszamy do wspólnej zabawy :)

Margot i DT Craft - Szafy

10 komentarzy:

  1. Super pomysł- chyba jednak zdecyduję się na te wykrojniki bo jak widzę możliwości jest wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja , tylko że nie mam Bs

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i tiul świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) el rameczkę możesz wyciąć nożykiem i podkleić przeplatanką z paseczków z papieru i też wygląda super...jak nie miałam BS to tak właśnie robiłam :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się jeszcze boję wykrojników :D Ale Twoje serducho jest świetne, a cała karteczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. le fajnie Ci to wyszło, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super a jakie wykrojniki użyłaś i gdzie je kupiłaś? nawet mi się rymnęło. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. BS mam ale takich ażurowych wykrojników jeszcze nie- warto zapamiętać pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny :) wykrojników nie ma się co bać :)ja użyłam 1.serduszka Marianne Design oraz 2.Cathedral Lace Frame Cheery Lynn ( zakupiłam je na ebay - 1 i w sklepie Dies to die for - 2 ) ale spokojnie można użyć jakichkolwiek ażurków...nawet kwiatków czy serwetek...cokolwiek wpadnie w ręce :)albo ręcznych wycinanek :)

    OdpowiedzUsuń