wtorek, 1 lipca 2014

Gościnna Projektantka w lipcu

Witajcie!
Czy pamiętacie wspaniałą zwycięską pracę w naszym wyzwaniu DZIECI W DZIEŃ MAMY? Autorką tego pięknego LO jest AGNIESZKA BE - nasza dzisiejsza Gościnna Projektantka.

Bardzo Cię, Agnieszko, serdecznie witamy w naszej CRAFT SZAFIE i oddajemy głos.


Witam Was bardzo serdecznie!!!
Nazywam się Agnieszka Bętkowska, ale świecie scrapbookingowym funkcjonuję jako AgnieszkaBe. Od prawie 8 lat mieszkam w Dublinie razem z mężem i moją dwójką cudnych dzieci – Alexem i Gabrysią.
W mojej rodzinie każdy był utalentowany w jakiejś dziedzinie. Mama - szydełkowała, robiła na drutach, szyła, haftowała. Tata – chodząca złota rączka. Brat – modelarstwo. Tylko ja jakoś nie potrafiłam znaleźć dziedziny, w której byłabym dobra. Ale kilka lat temu kupiłam sobie płytę z programem do robienia kartek, nożyczki i klej i tak się zaczęło. Potem były pierwsze prawdziwe papiery, perełki, kwiaty... no i wsiąknęłam na całego.
Bardzo długo szukałam swojego własnego stylu. Próbowałam też wielu różnych technik. I nie mogłam się zdecydować, co kocham najbardziej. Teraz już wiem. Papier i technikę precyzyjnego wycinania. Tak... uwielbiam spędzać godziny na wycinaniu z papieru motywów, kształtów, ramek, kwiatów itp. Oprócz tego w swoich pracach używam wielu naklejek, chipboardów i oczywiście kwiatów... w sumie bez nich ciężko mi cokolwiek stworzyć.
Moim marzeniem scrapowym jest niekończąca się wena... jak wiadomo z tą niestety różnie bywa. Bo kiedy nie mam weny i nie potrafię nic sensownego skleić czuję pustkę... więc nie wiem czy to nadal jest tylko hobby czy już uzależnienie :)
Bardzo dziękuję zespół Craft-Szafy za to wyróżnienie i zapraszam wszystkich na mojego bloga http://craftybyagnieszkabe.blogspot.ie/.
AgnieszkaBe
A oto kilka prac, które charakteryzują styl AgnieszkiBe. Musicie przyznać, że cechuje je soczystość kolorów, bardzo optymistyczna kolorystyka, zmysł kompozycyjny, radość i te piękne precyzyjnie powycinane dodatki!  Prawdziwe mistrzostwo!









A oto propozycja AgnieszkiBe do naszego wyzwana BON VOYAGE


Bardzo dziękujemy Ci, Agnieszko, że przyjęłaś nasze zaproszenie do CRAFT SZAFY. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy bliżej poznać Ciebie oraz Twoją twórczość.




7 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, ale LO wymiatają.zwłaszcza to pastelowe -letnie. Masz kobieto talent w łapkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za zaproszenie i tak fantastyczną zapowiedź i charakterystykę!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Margo La bardzo ci dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace Agnieszko!!!

    OdpowiedzUsuń