poniedziałek, 4 marca 2013

#5 W kratkę

Nareszcie przyszedł marzec. W marcu - wiadomo - pogoda jeszcze jest w kratkę i dlatego proponujemy Wam zrobienie pracy, w której znajdzie się kratka, szachownica lub krzyżówka - wszystko to, co z kratką związane. Forma, temat i technika pracy absolutnie dowolna.
Na Wasze interpretacje czekamy do 17-ego marca.


A oto kratkowe inspiracje naszego DT:

Sabka
Patrząc na moją pracę trudno dostrzec kratkę. Jednak te osoby, które miały do czynienia z haftem krzyżykowym wiedzą, że to istny krateczkowy zawrót głowy. Tak, więc dziś ode mnie kraciasto - wiosenna zachęta do czytania.


Pinezka
Również zachęca do czytania, ale nie w kratkę - w paski.

awers  
                                                                                

rewers




wiosanka
Stworzyłam scrapa ze zdjęciem mojego starszego synka. Bardzo zadowolonego, gdyż zajął pierwsze miejsce w zawodach pływackich :-)
Do przyozdobienia scrapa użyłam dwóch rodzajów kratkowych taśm papierowych.

Viol
zrobiła exploding boxa w paski i kratkę


ScrapMan
Stworzył kartkę urodzinową dla dziadka na bazie kratkowego papieru

MartaMiśkowa 
Stworzyła nawiasową kartkę wielkanocną na bazie papieru w kratkę.



Na koniec zachęcamy Was do przyłączenia się do naszej AKCJI->
W drodze głosowania nasz DT wybierze zwycięzcę wyzwania, który otrzyma banerek.

Banerek dla Was

Pozdrawiamy DT Craft-Szafy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz