poniedziałek, 11 marca 2013

Gościnna Projektantka

Witamy w zimny poranek :-)
Za oknem zima prawie w pełnej odsłonie. wszystko zaczyna się bielić i pojawiają się bałwany. W związku z tym postanowiliśmy zaprosić dziś do szafy barwną postać, za sprawą której mam nadzieję uda się przywołać wiosnę. Jest nią.....
Barbara Ryznar



Witam serdecznie! 


Bardzo dziękuję za zaproszenie do Craft Szafy.
Mam na imię Barbara i uwielbiam wszelkie robótki ręczne. Ciągle poznaje i uczę się nowych technik. Nie z wszystkimi zaprzyjaźniam się do końca.
Przygodę z rękodziełem zaczęłam wiele lat temu (bo ja już jestem
starszą panią...) od haftu i chyba dlatego istnieję w sieci jako
barbarahaft. haftuję coraz mniej, ale sentyment został
Rękodzieło jest moją pasją, której poświęcam każdą wolną chwilę.
Ale czy my rękodzielnicy taką mamy?...
Każda ukończona praca daje mi ogromną satysfakcję i radość.
Scrapbooking u mnie to przede wszystkim kartki na wszelką okazję. Nie
wiem czy mam swój styl, ale wiem, że w moich kartkach królują
przeszycia i koraliki.
Jestem gadułą ale nie chcę Was zanudzać dlatego przedstawiam kilka
prac, a po więcej zapraszam na mojego BLOGA ->





I na koniec moja inspiracja to trwającego wyzwania #5 w kratkę 


Banerek dla Ciebie Basiu:

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Twoje prace sa przepiękne, różnego rodzaju,jezeli ty jestes starszą panią to co moge powiedziec o sobie a też myslałam że jestem tylko starszą.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace i bardzo różnorodne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Quillingowe pisanki cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, gratuluję. Miło Cię tu zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuje i ciesze się, ze moje prace się podobają....

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jajka. Zapraszam do mnie http://scrapbookingkartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń