środa, 27 marca 2013

Gościnna Projektantka



Witamy serdecznie w przedświąteczną środę! 
W ramach odskoczni od ostatnich porządków, zakupów i całego przedświątecznego bałaganu, 
zapraszamy dziś na chwilkę z naszą kolejną gościnną projektantką.
Jest nią...



oto co napisała nam o sobie... 


" "Opowiedz nam kilka słów o sobie"

Witam, nazywam się Weronika Górak-Pietrowska, w sieci Werciakol. 
Mieszkam na Śląsku i czuję się 100% Ślązaczką. Mam 25 lat, męża, córę,
kolejne dziecię w drodze, kota i psa;) Jestem niedokończonym grafikiem
ilustratorem. 

" Skąd zrodził się pomysł na takie hobby?"

Papier i wszystko z nim związane zawsze mnie interesowały, w gimnazjum
już robiłam zaproszenia w imieniu szkoły.. Potem to jakoś przerwałam i
tak w ciąży postanowiłam się tym zająć na poważnie:)

"Jaki jest twoj ulubiony styl/technika-i dlaczego?"

Nie mam swojego ulubionego:D Nawet nie wiem jakie one dokładnie nazwy
mają.. Jednak to co lubię najbardziej to kolorowanki. 

"Pokaż nam swoje ulubione prace i dlaczego właśnie te?"

hmmm.. ciężko mi jest wybrać.. uwielbiam tag z krówką.. bo przez to,
że zrobiłam coś zupełnie z braku pomysłu wyszło coś uroczego i
ciekawego dla oka, lubię na niego patrzeć:)


A drugie to serce ze sklejki..
To jest mój pierwszy tak duży i ważny projekt. Serce ma aż 60 cm:D Sama
go wycinałam, malowałam i ozdabiałam.



 A trzecia praca to kartka z
misiem, bo to pierwsza praca w której pokazałam swojego pierwszego
digistempla dostępnego dla wszystkich.



"jakie są twoje marzenia craftowe?"

Mam dwa:) By się ciągle rozwijać i oczywiste dla każdej craftującej
osoby.. własną pracownię. 

"czym zajmujesz się, kiedy nie scrapujesz/craftujesz?"

Plotkuję;) a na serio to bawię się z dzieckiem, szyję coś, filcuję na
sucho i piekę ciasta- głównie serniki. 

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję, za zaproszenie:)" 


Weronika stworzyła również inspirację do naszego aktualnego wyzwania


jak zwykle jest pięknie, barwnie i z pokolorowanym stempelkiem






pozdrawiam, 
MartaMiśkowa i DT Craft-Szafa



1 komentarz: