poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Gościnna Projektantka w sierpniu

Witam serdecznie, 
dziś jak przystało na poniedziałek,
 zapraszamy na spotkanie z Gościnną projektantką.

W tym miesiącu jest nią...

ma.kesz



Oto co opowiedziała nam o sobie:)

1. Opowiedz nam kilka słów o sobie.
Trudno opisać siebie, a zrobić to krótko, to już wyczyn. 
Sama biorę życie takim jakim jest, nie wybrzydzam, cieszę się każdym dniem i codziennie mówię bliskim, ze ich kochamJ

2. Skąd zrodził się pomysł na takie hobby? 
Zrobiłam album dla siostry na urodziny, miał być wspomnieniem dzieciństwa. 
Użyłam wtedy bloku technicznego, papieru pakowego, bawełnianych koronek, guzików i wydruków komputerowych. W albumie prócz zdjęć były opisane przeze mnie wspomnienia naszych zabaw i przygód.

3. Jaki jest Twój ulubiony styl/technika? Opowiedz nam o niej. 
Lubię umiarkowany bałagan, chlapania i jak większość uwielbiam używać białe gesso.
 Czy mam swój styl, to nie wiem, bo ciągle próbuję czegoś nowego. Czasem popadam wręcz ze skrajności w skrajność np. od słodkich pastelowych kartek do mediowego journaligu.

4. Pokaż nam swoje ulubione prace i dlaczego właśnie te wybrałaś? 
Prace, które wybrałam są trochę mediowie, trochę wesołe i z pomysłem.
 W jednej jest sznurek w innej folia bąbelkowa, w następnej nitka, czyli to, co lubię.









5. Jakie są twoje marzenia craftowe/scrapowe? 
 Moje marzenia związane ze scrapowaniem?
 Oj- chciałabym poznać osobiście wszystkie dziewczyny, które znam z blogów.

6. Czym zajmujesz się, kiedy nie scrapujesz/craftujesz?
Interesuję się wieloma dziedzinami, najbardziej zaś psychologią. 
W domu przeważnie coś dłubię, szyję, przerabiam, dekoruję, piszę, czytam.

ma. kesz przygotowała również wspaniałą pracę do naszego aktualnego wyzwania 

" WODNE INSPIRACJE"

Inspiracją do stworzenia tej pracy był Bałtyk :)




dziękuję serdecznie za to spotkanie w imieniu Craft Szafy :)

Mam również informację dla wszystkich naszych obserwatorów i uczestników wyzwań. Od tej pory, każdy zwycięzca-zwyciężczyni wyzwania będzie mogła skorzystać z zaproszenia do Gościnnego Projektowania:) Zmieni się nieco nasz miesięczny grafik, ale o tym wkrótce:)

Pozdrawiam  serdecznie
MartaMiśkowa i DT Craft Szafa






3 komentarze:

  1. cudowna wodna praca! miło Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi miło tym bardziej, bo jak zauważyłam to jesteś żywą legendą niesamowitego humoru "scrapowego"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! To ja nie wiedziałam, że z takimi osobistościami mam do czynienia...

    OdpowiedzUsuń