czwartek, 22 sierpnia 2013

Gościnne z DT LemonCraft


Witam serdecznie, 
zapraszam dziś na kolejne gościnne spotkanie... 

Zespół projektowy naszego sponsora LemonCraft
przygotował dla Was niezłą dawkę wodnych inspiracji do trwającego aktualnie wyzwania


Takie wodne cuda wyczarowały dziewczyny!!!


Mamajudo 
"Jednym zdaniem: zainspirował mnie brak zakładki na urlopie nad morzem "




Wiosanka
"Ramka na podobraziu inspirowana czerwcowym wypadem nad morze.
W roli głównej nadbałtyccy gofrożercy ;-)"



Mirabeel
"Inspiracją do wykonania tej kartki była dla mnie podróż mojej przyjaciółki, 
wypływa niebawem w rejs i z tej okazji chciałam jej życzyć "Bon Voyage" "




JaMajka
"Zainspirowała mnie szmaragdowo-niebieska toń jeziora i
woda rozchlapywana przez moją córeczkę podczas zabawy w jeziorze"



Konstancja8
"Zainspirowały mnie wakacje nad morzem i beztroska zabawa" 

 


Lakuna
"Zainspirowało mnie jezioro i jeziorne ważki."


Mam nadzieję że po takiej dawce inspiracji, zasiądziecie do tworzenia:) 


Na zgłoszenie pracy macie czas do 1 września, do północy:)
Na zwycięzcę czekają dwie niespodzianki a w szczególności nagroda od naszego sponsora 






Pozdrawiam serdecznie
MartaMiśkowa i DT Craft-Szafa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz