piątek, 4 kwietnia 2014

Wymiana Tagowa - cz. II - losowanie i galeria

Witam wszystkich.
Dziś ogłosimy pary, z którymi będziemy się wymieniać oraz link do galerii prac tagowych :)


TEMAT: WIOSNA
Jeżeli nie miałeś ochoty się wymienić to i tak serdecznie zapraszamy do zabawy, a swoją wiosenną pracę będziesz mógł umieścić w naszej galerii poniżej.

Zgłosiło się 15 osób!

1.Anna Rogalska7.Joanna Solecka13.Bea
2.dobrosł awa8.Marta De14.Pa Na Ko
3.Kerowyn9.Maciejkowe zacisze15.Anna
4.angel10.jot. be. gie
5.Boei11.wycinajka
6.Renata S12.czas- czekania


No to w takim razie pary będą zgodnie z kolejnością zapisów

1+2 = Annar + dobrosława
3+4 = Kerowyn + angel
5+6 = Boei +Renata S
7+8 = Joanna Solecka +Marta De
9+10 = Maciejkowe zacisze + jot.be.gie
11+12 = wycinajka + czas-czekania
13 +14 - Bea + PaNaKo
15 + ja = Anna +Annar :)

Wytyczne co do wysyłek:
Czas 2 tygodnie (do 18 kwietnia!), tagi wysyłamy do osób wylosowanych! 
Adresami proszę się wymienić mailowo. Każdą pracę linkujemy w naszej galerii.

Dziękujemy i życzymy przyjemności w robieniu wiosennego taga!
--------------------------------------------------------------------------
DT CALL do 30 kwietnia!
Przypominamy również, że trwa nabór do DT Craft Szafy - 
zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą się z nami bawić !
--------------------------------------------------------------------------

Prace umieszczamy poniżej:



2 komentarze:

  1. Wspaniale !!! Już się cieszę na wymiankę :)
    Biegnę skrobnąć kilka słów do mojej ,,pareczki,, :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. mój tag dotarł dzisiaj i muszę wrzucić zdjęcie tego którego ja zrobiłam

    OdpowiedzUsuń