środa, 4 czerwca 2014

Gościnna Projektantka w Maju

Witajcie,
z ogromną przyjemnością chciałabym przywitać - pozwolę sobie użyć takiego określenia - ikonę scrapowego świata czyli Anę- Brises. To dla nas zaszczyt,  że znalazła chwilkę i wykonała dla nas pracę oraz powiedziała kilka słów o tym, kto przewrócił Jej świat do góry nogami i jakie są tego skutki w Jej twórczości ;)
Anna Zaprzelska, Bydgoszcz, Poland


Oto, czym podzieliła się z nami Brises...

Serdecznie zapraszam do podjęcia kolejnego wyzwania z Craft Szafą. Tym razem temat bliski każdemu z nas, dotyczący dzieci. Dla mnie dzieci są darem niebios, odkąd stałam się mamą - mój świat wywrócił się do góry nogami - oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa :-) Stąd też pomysł na bieżącą kolekcję Lemoncraft "Maleńkie Cuda", która jest nagroda w tym wyzwaniu.
Moja praca to kartka, bo to kartki właśnie są formą, którą lubię najbardziej. Użyłam w niej papierów z kolekcji "Maleńkie Cuda". Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy.


Kartka jest przepiękna, przyznacie to sami! Cudowna kompozycja, rewelacyjna kolorystyka i to dzięki właśnie papierom "Maleńkie cuda". 

Nie mam wątpliwości, że Brises swoją pracą zachęciła Was wszystkich do wzięcia udziału w naszym WYZWANIU. Macie czas do 13.06.2014! Możecie wszak powalczyć o MALEŃKIE CUDA ;)

Jeszcze raz dziękuję Brises w imieniu całego DT CRAFT SZAFY  za to, że zechciała zagościć w nasze skromne progi.

Pozdrawiam ,
Jagodzianka.

3 komentarze: